gns.rs > podrška> SLA

SLA Service Level Agreement

SLA Service Level Agreement (Ugovor o nivou usluge)

Ovaj ugovor o nivou usluge reguliše naknadu koju kupci sa uslugama Posvećeni Server, Exchange e-mail računi i Co-location mogu zahtevati od Global Network Solution u slučaju da je kapacitet Interneta prema jednom ili više servera bio nedostupan zbog prekida ili ozbiljnih operativnih smetnji (neaktivnost). Ugovor se odnosi samo na rešenja za servere koja su opremljena RAID-om.

1 Planirani prekidi

Planirani prekidi su prekidi koji su neophodni za obavljanje tekućeg održavanja i servisiranja Web hosting/dedicated server namenski server i pripadajuće opreme. U takvim slučajevima Global Network Solution zadržava pravo da privremeno obustavi pružanje usluga kao i da ograniči dostupnost Interneta/veb stranice/servera. Prekidi zbog planiranog održavanja ne smatraju se operativnim prekidima. U slučaju obimnih radova, Kupac će biti obavešten pre nego što se radovi izvedu.

2 Vreme dostupnosti

Pod vremenom dostupnosti se podrazumeva mesečno vreme bez prekida izraženo u procentima. Global Network Solution garantuje da će kupčevi veb sajtovi/server/e-mail biti dostupni putem http najmanje 99,7 % vremena tokom svakog meseca. Garantovano vreme dostupnosti se računa na sledeći način: 24 x broj dana u mesecu – vreme za planirano održavanje = 100 % dostupnosti.

3 Neaktivnost

Pod neaktivnošću se podrazumeva vreme kada IT usluga nije dostupna korisnicima. Kratki servisi prekidi mogu se dogoditi čak i tokom normalnog rada i ne daju pravo na kompenzaciju ili nadoknadu.

4 Povraćaj novca i obračun

Da bi povraćaj novca bio moguć, kupac mora podneti pisani zahtev za to u roku od trideset (30) dana od datuma kada je operativni prekid otklonjen. U suprotnom, pravo kupca na povraćaj novca ističe. Global Network Solution zadržava pravo da proceni da li je povraćaj novca moguć. Povraćaj novca se vrši putem odbitka sa sledeće fakture kupca. Povraćaj novca može biti maksimalno 25 % smanjenje mesečne naknade kupca.

SLA (Ugovor o nivou usluge)

Refundacija se vrši na sledeći način;
Zagarantovana dostupnost Model povraćaja novca: Povraćaj novca
99.7% < 99.7% 5%
< 99% 15%
< 98% 20%
< 97% 25%
Scroll to Top