gns.rs> IT-usluge > IT podrška i korisnička podrška

IT podrška i korisnička podrška

Naša usluga podrške namenjena je i malim preduzećima kao i srednjim kompanijama.

IT podrška i korisnička podrška

Mi smo partner na kojeg možete računati da podržimo i osiguramo vašu internu IT podršku i rešavanje vaših tehničkih problema. Prepustite našim stručnjacima da vode vašu IT podršku dok se vi fokusirate na vođenje svog poslovanja. GNS IT podrška je usluga koja rasterećuje vašu IT odeljenje i donosi značajne uštede u troškovima.

GNS IT podrška i korisnička podrška pružaju efikasnu, brzu i proaktivnu IT podršku za sve vaše desktop računare, servere, mrežne uređaje i aplikacije. Pomažemo vam sa svim, od jednostavnih zadataka kao što je instalacija štampača, na daljinu ili na licu mesta, do podrške u složenim problemima otklanjanja kvarova na vašim serverima.

Nudimo podršku po satu bez ugovora o podršci, kao i ugovore o podršci gde zajedno biramo najbolji ugovor za vašu kompaniju. Radimo sa fiksnim cenama koje vam pružaju sigurnost i jasan pregled troškova podrške.

Eksterno IT odeljenje

 Sa uslugom eksternog IT odeljenja, možemo biti kompletno IT odeljenje za celu vašu firmu ili pružiti podršku postojećem IT timu u svim pitanjima. Pomažemo vam kroz ceo proces:

  • Proof of concept” (POC), zajedno sa vama prikupljamo sve potrebne podatke kako bismo potvrdili da projekat ispunjava vaše potrebe.
  • Studija slučaja (Case study), kroz zajedničku analizu stičemo dubinsko razumevanje vašeg jedinstvenog slučaja.
  • Kupovina, zajedno sa vama pronalazimo najisplativije rešenje za vaše potrebe.
  • „Best practice“ svi projekti se implementiraju u skladu sa specifikacijama i preporukama proizvođača hardvera i/ili softvera, što vam omogućava da imate sigurno i podržano rešenje.
  • Implementacija, radimo zajedno sa vašim IT odeljenjem ili potpuno samostalno u implementaciji vašeg projekta.
  • Verifikacija, zajedno sa vama proveravamo da li su svi ciljevi postignuti.
  • ”Prenos znanja” po potrebi, obučavamo vas i vaše osoblje.
  • Proaktivna podrška, uvek radimo proaktivno, što vam pruža sigurnost da smo uvek korak ispred potencijalnih problema.
  • Upravljanje zakrpama
IT support och klient support. Vi hjälper er med era IT problem och drift av era applikcationer
Scroll to Top