Telefonske Centrale i telekomunikacioni sistem potpuna funkcionalnost telefonske centrale direktno u Teams klijentu

Sa VoiceGo telefonskim i centralnim uslugama integrisanom u oblak Teams, svi vaši zaposleni mogu dobiti oblak baziranu centralu bez potrebe za lokalnim hardverom.

Sa jedinstvenom mobilnom aplikacijom i softverskom telefonom na računaru, možete komunicirati bez obzira gde se nalazite sa moćnom funkcionalnošću centralne jedinice. Sa naprednom Microsoft Teams integracijom.

Telefonske i centralne usluge, potpuna funkcionalnost centrale direktno u Teams klijentu

Jedinstvene funkcionalnosti mobilnih aplikacija

  • Jedinstvena istorija poziva

  • Potpune informacije tokom poziva

  • Preuzimanje poziva iz bilo koje grupe

  • Prikaz broja po izboru

  • Povratni poziv

  • Prijavljivanje/odjavljivanje/pausing u grupama

  • Upravljanje slučajevima

  • Zajednički imenik

  • Planiranje brojeva

  • I mnoge druge funkcije

Red čekanja, nikada ne propustite poziv

Red čekanja je jedinstveno rešenje koje osigurava da ne propustite nijedan dolazni poziv. Usluga upravljanja redovima olakšava firmama sa dolaznom telefonijom da upravljaju redovima, koordinišu i planiraju pozive, automatski zakazuju sastanke i omogućavaju video sastanke. Sa ovim rešenjem, stvorićete zadovoljnije klijente i manje promašenih poslovnih prilika. Funkcija se može primeniti na većinu firmi, kao što su prodaja ili podrška. Ali zajednički nazivnik je firme koje ne žele da kompromituju svoj nivo usluge.

Red čekanja, nikada ne propustite poziv sa našim telefonskim i centralnim uslugama

Kroz Teams integraciju dobijate 100% punu funkcionalnost centralne jedinice direktno u Microsoft Teams klijentu. Centralna jedinica ne pravi razliku između korisnika u Microsoft Teams ili VoiceGo centralnoj jedinici, jer je ceo interfejs za VoiceGo integrisan u Teams klijent!

Korisnički interfejs

Zahvaljujući tome što je VoiceGo sada potpuno integrisan u Teams, korisnik ima pristup svim funkcijama koje može upravljati kroz uobičajeni interfejs. Korisnik može upravljati celim svojim profilom i priključkom dok se pozivi mogu upućivati, primati i preusmeravati na terminale koje korisnik ima na svom priključku.

Centrala usluge
  • Pogledajte odgovornu jedinicu i tim

  • Pozovite ili pošaljite SMS

  • Pogledajte ko je obradio slučaj

  • Vizuelna govorna pošta povezana sa slučajem
  • Statistika i status slučajeva

Funkcije i korišćenje

Kada pozivalac ostavi svoje lične, referentne ili korisničke podatke i razlog poziva, sistem pokušava da pronađe odgovarajuće vreme za povratni poziv. Vremena koja se nude zasnivaju se na dostupnosti poslovanja kao i drugim podešavanjima. Na primer, jedno od takvih podešavanja je ‘Procenjeno vreme po slučaju’. Na slici ispod, vreme za povratni poziv je postavljeno na 8 minuta kao procenjeno vreme po slučaju. To znači da možemo primiti maksimalno 60 slučajeva za povratni poziv svako jutro, pod kategorijom „Podrška“ sa dva aktivna agenta koji primaju određeno vreme za povratni poziv.

Funkcije i korišćenje

Takođe možete koristiti red slučajeva bez omogućavanja pozivaocu da izabere slobodno vreme. Tada se obaveštavaju kupci da će biti pozvani što je pre moguće. Ovo je izvanredan alat za korišćenje kada niko nije prisutan ili kada je firma zatvorena. VoiceGo obaveštava o radnom vremenu i prikuplja broj pozivaoca kao i odeljenje/slučaj koji je u pitanju i šalje obaveštenje pravom korisniku da postoji novi slučaj za obradu. Takođe je moguće kreirati tiket koji se šalje putem e-maila u sistem za tikete kupca.

Automatski Povratni Poziv

Pozivaoci zadržavaju svoje mesto u redu i automatski se pozivaju u redosledu. Sistem automatski vraća poziv čim neki agent postane dostupan.

Upravljani Povratni Poziv

Pozivaocima se nudi personalizovanija usluga prilikom povratnog poziva. Osobe koje zovu imaju mogućnost da upišu svoj broj telefona ili snime poruku. Dobijate informacije o vremenu kada je osoba zvala, sa kog broja i na koji broj se želi povratni poziv kada pravi agent postane dostupan.

Pozivi se nalaze na listi koja se može obrađivati redosledom od strane željenog osoblja. Lista je dostupna preko web interfejsa, softverske klijente i mobilne aplikacije i može se obrađivati od strane različitih osoba i sa različitih lokacija u svetu.

Upravljanje Slučajevima & Povratni Poziv
Personalizovani Odeljenja

Telefonske Centrale i telekomunikacioni sistem potpuna funkcionalnost telefonske centrale direktno u Teams klijentu

Sa VoiceGo telefonskim i centralnim uslugama integrisanom u oblak Teams, svi vaši zaposleni mogu dobiti oblak baziranu centralu bez potrebe za lokalnim hardverom. Sa jedinstvenom mobilnom aplikacijom i softverskom telefonom na računaru, možete komunicirati bez obzira gde se nalazite sa moćnom funkcionalnošću centralne jedinice. Sa naprednom Microsoft Teams integracijom. Telefonske i centralne usluge, potpuna funkcionalnost centrale direktno u Teams klijentu

Jedinstvene funkcionalnosti mobilnih aplikacija

  • Jedinstvena istorija poziva
  • Potpune informacije tokom poziva
  • Preuzimanje poziva iz bilo koje grupe
  • Prikaz broja po izboru
  • Povratni poziv
  • Prijavljivanje/odjavljivanje/pausing u grupama
  • Upravljanje slučajevima
  • Zajednički imenik
  • Planiranje brojeva
  • I mnoge druge funkcije

Red čekanja, nikada ne propustite poziv

Red čekanja je jedinstveno rešenje koje osigurava da ne propustite nijedan dolazni poziv. Usluga upravljanja redovima olakšava firmama sa dolaznom telefonijom da upravljaju redovima, koordinišu i planiraju pozive, automatski zakazuju sastanke i omogućavaju video sastanke. Sa ovim rešenjem, stvorićete zadovoljnije klijente i manje promašenih poslovnih prilika. Funkcija se može primeniti na većinu firmi, kao što su prodaja ili podrška. Ali zajednički nazivnik je firme koje ne žele da kompromituju svoj nivo usluge.
Red čekanja, nikada ne propustite poziv sa našim telefonskim i centralnim uslugama Kroz Teams integraciju dobijate 100% punu funkcionalnost centralne jedinice direktno u Microsoft Teams klijentu. Centralna jedinica ne pravi razliku između korisnika u Microsoft Teams ili VoiceGo centralnoj jedinici, jer je ceo interfejs za VoiceGo integrisan u Teams klijent!
Korisnički interfejs
Zahvaljujući tome što je VoiceGo sada potpuno integrisan u Teams, korisnik ima pristup svim funkcijama koje može upravljati kroz uobičajeni interfejs. Korisnik može upravljati celim svojim profilom i priključkom dok se pozivi mogu upućivati, primati i preusmeravati na terminale koje korisnik ima na svom priključku.
Centrala usluge
  • Pogledajte odgovornu jedinicu i tim
  • Pozovite ili pošaljite SMS
  • Pogledajte ko je obradio slučaj
  • Vizuelna govorna pošta povezana sa slučajem
  • Statistika i status slučajeva
Funkcije i korišćenje Kada pozivalac ostavi svoje lične, referentne ili korisničke podatke i razlog poziva, sistem pokušava da pronađe odgovarajuće vreme za povratni poziv. Vremena koja se nude zasnivaju se na dostupnosti poslovanja kao i drugim podešavanjima. Na primer, jedno od takvih podešavanja je ‘Procenjeno vreme po slučaju’. Na slici ispod, vreme za povratni poziv je postavljeno na 8 minuta kao procenjeno vreme po slučaju. To znači da možemo primiti maksimalno 60 slučajeva za povratni poziv svako jutro, pod kategorijom „Podrška“ sa dva aktivna agenta koji primaju određeno vreme za povratni poziv. Funkcije i korišćenje
Takođe možete koristiti red slučajeva bez omogućavanja pozivaocu da izabere slobodno vreme. Tada se obaveštavaju kupci da će biti pozvani što je pre moguće. Ovo je izvanredan alat za korišćenje kada niko nije prisutan ili kada je firma zatvorena. VoiceGo obaveštava o radnom vremenu i prikuplja broj pozivaoca kao i odeljenje/slučaj koji je u pitanju i šalje obaveštenje pravom korisniku da postoji novi slučaj za obradu. Takođe je moguće kreirati tiket koji se šalje putem e-maila u sistem za tikete kupca.
Automatski Povratni Poziv
Pozivaoci zadržavaju svoje mesto u redu i automatski se pozivaju u redosledu. Sistem automatski vraća poziv čim neki agent postane dostupan.

Upravljani Povratni Poziv

Pozivaocima se nudi personalizovanija usluga prilikom povratnog poziva. Osobe koje zovu imaju mogućnost da upišu svoj broj telefona ili snime poruku. Dobijate informacije o vremenu kada je osoba zvala, sa kog broja i na koji broj se želi povratni poziv kada pravi agent postane dostupan. Pozivi se nalaze na listi koja se može obrađivati redosledom od strane željenog osoblja. Lista je dostupna preko web interfejsa, softverske klijente i mobilne aplikacije i može se obrađivati od strane različitih osoba i sa različitih lokacija u svetu.
Upravljanje Slučajevima & Povratni Poziv
Personalizovani Odeljenja

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Scroll to Top